Přesouvání
Přesouvání kartiček na správné místo. Jednoduché ovládání, zajímavé a neotřelé úlohy.
Vývojové diagramy: úpravy textu (střední)
zadání: 7
Typicky zabere: 6 min

Vývojové diagramy: proměnné a čísla (střední)
zadání: 12
Typicky zabere: 8 min

Krok po kroku
Doplňování jednotlivých kroků v rozsáhlejším postupu.
Ladění programů (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 7 min

Ladění programů s proměnnými (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 9 min

Úprava programů (střední)
zadání: 9
Typicky zabere: 7 min

Úprava programů s proměnnými (střední)
zadání: 16
Typicky zabere: 8 min

Želví grafika
Vykreslování obrázků želví grafikou za využití blokového programování.
Ladění obrázků
V této sadě máte připravené programy, které jsou skoro správně. Ale jenom skoro. Zkuste v nich najít chybu a opravit ji.
Úprava programů
V této sadě máte k dispozici hotové řešení, které je ale nepěkné. Úkolem je program vylepšit, aby byl stručnější a vešel se do limitu na počet příkazů.
ProgMalování
Tvorba obrázků skládáním základním tvarů (např. kruh, čtverec), využití blokového programování.
Ladění obrázků
Důležitou součástí programování je ladění, tedy hledání chyb a jejich opravování. V této sadě si to můžete natrénovat: dostanete připravený program a jen ho musíte mírně doladit.
Stavitel
Pomocí blokového programování vytvořte program pro stavitele Standu.
Ladění programů
V této sadě jsou připravené programy, které jsou skoro správně. Jsou v nich drobné chyby, které máte za úkol najít a opravit ji.